Perspagina    Overzicht Vasco
Vasco

Persbericht: Vasco uit Dilsen (BE) introduceert nieuwe generatie all-in-one WTW-units voor nieuwbouw en renovatie

Ventilatie-units T350 en T500 combineren hoog rendement (95,4% bij 300 m3 luchtdebiet), laag energieverbruik en installatiegemak

Vasco (BE) introduceert nieuwe generatie all-in-one WTW-units voor nieuwbouw en renovatie

Vasco Group uit Dilsen (BE) introduceert een nieuwe serie WTW-ventilatie-units. Uniek is het all-in-one principe; de nieuwe T350 en T500 zijn standaard uitgerust met een veelheid aan functionaliteiten die doorgaans optioneel zijn. Patrick van Beeck, productmanager ventilatie van Vasco: “De T350 en T500 zijn compact en alzijdig te koppelen. Tevens beschikken ze over een constante volumeregeling, een automatische by-pass, een gatewaykoppeling en worden ze geleverd met een elektrostatisch klasse 6 filter. Dit maakt de T350 en T500 bijzonder geschikt voor de woningbouw, zowel nieuwbouw als renovatie”. De nieuw ontworpen T350 en T500 hebben een maximaal luchtdebiet (verplaatste hoeveelheid lucht per uur) van respectievelijk 350 en 500 kubieke meter. De units koppelen dit aan een zeer hoog rendement. De T350 haalt een gemeten gemiddeld rendement van 95,4% bij een debiet van 300 m3 volgens NEN5138. De metalen behuizing is luchtdicht bekleed met EPP. Dit zorgt in combinatie met de EBM-ventilatoren voor een energiezuinige en fluisterstille unit. De nieuwe generatie ventilatie-units zijn voor het eerst in Nederland te bezichtigen op de ISH Noviteitenshow van 8 tot 10 mei in De Beursfabriek in Nieuwegein (standnummer 25).

PDF Persbericht

• nieuwe generatie Vasco WTW unit open jpg0.00PBDownload