Perspagina    Overzicht Admix
Persbericht
Admix

BDO biedt elke maandagochtend nieuwe perspectieven aan ondernemend Nederland

Admix ontwikkelt superrelevante inhaakcampagne voor accountants- en advieskantoor BDO

BDO biedt elke maandagochtend nieuwe perspectieven aan ondernemend Nederland

Wie dit najaar tijdens de maandagochtendspits naar de radio luistert of uit het raam kijkt, kan de nieuwe BDO campagne bijna niet ontgaan. Via 20-seconden commercials op alle grote zenders en digitale billboards langs de snelweg biedt het op vier-na grootste accountants- en advieskantoor ter wereld ondernemers en organisaties elke week ‘nieuwe perspectieven’ op een actueel en relevant thema. B2B-bureau Admix uit Rotterdam ontwikkelde het creatieve concept en de communicatiestrategie, waarin ook online een maximaal relevante rol speelt. Account director Catelijne Bron: ‘Met deze campagne hebben we een mooie manier gevonden om alle verschillende uitdagingen, doelgroepen en boodschappen vanuit één overkoepelende merkbelofte te adresseren, zonder dat het een poldercampagne wordt.’

PDF Persbericht

Downloads