Hoe bouw je een relatie met de journalist op? Hoe geef je sturing aan het verhaal dat je in de media wil krijgen? Dit soort vragen behandelen we tijdens de mediatraining aan de hand van een stukje theorie, praktische tips en rollenspel. Vanuit onze jarenlange (praktijk)ervaring in het pr-vak en specialistische kennis wat betreft mediarelaties, weten onze adviseurs precies hoe de journalistieke wereld in elkaar steekt. Redacties zetten nieuws bovenaan: daarom doen wij dat ook. Deze inzichten vertalen we tijdens onze mediatraining in praktische handvatten voor onze opdrachtgevers.
Het doel is op lange termijn het eigen verhaal optimaal en eenduidig over de bühne weten te brengen via de media. Dit draagt bij aan het structureel laden van het imago van uw bedrijf. Om dit te bereiken, leren we u hoe u zich met vertrouwen begeeft in de journalistieke wereld.
We gaan hierbij dieper in op onder andere het bepalen van de boodschap van uw organisatie, het herkennen van nieuws, hoe u dit vertaalt naar (gratis) publiciteit en hoe redacties in elkaar steken.
Wilt u ook een mediatraining volgen? Vraag ons naar de mogelijkheden.