Radson, merk van Purmo Group: verhoogde efficiëntie, betere integratie, slimmer werken en kleinere voetafdruk
Radson wordt Radson; lancering nieuwe merkstrategie op het gebied van innovatieve en duurzame oplossingen voor een comfortabel binnenklimaat
Radson, merk van de Finse Purmo Group, lanceert een nieuwe merkstrategie met vier merkpijlers als fundament: verhoogde efficiëntie, betere integratie, slimmer werken en een kleinere voetafdruk. Op basis van deze nieuwe visie ontzorgt Radson haar klanten door efficiënte, slimme, duurzame en geïntegreerde verwarmings- en koeloplossingen aan te bieden voor een comfortabel binnenklimaat in woningen en commerciële gebouwen.
PDF PersberichtDownloads
- 01Radson IMG 1095 1MB jpg0.00PBDownload
- KV1 device 516363414 1MB jpg0.00PBDownload
- KV6 device 5941 1MB jpg0.00PBDownload
- KV7 device 5856 1MB jpg0.00PBDownload
- KV8 P48 49 1 1MB jpg0.00PBDownload
- KV11 1179153745 1MB jpg0.00PBDownload
- KV15 7420 1 1MB jpg0.00PBDownload
- KV17 03 1MB jpg0.00PBDownload
- KV26 overlay 1020752970 1MB jpg0.00PBDownload